Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Uživatelský profil

Menu

Seeker
zadna profilová fotka

1 článků, 6 komentářů

Uživatel o sobě zatím nic nenapsal.

Články uživatele

Dynamické rovnice - GM8 příklad

Poslední komentáře

Komentář #430 u článku Jednoduché kreslící efekty - Trvalý odkaz

Jenom dodám takovou korekturu:

bm_add nedělá nic s průhledností, on ponechá původní pozadí a přičte hodnoty pixelů vykresleného. Tzn. když přes bm_add vykreslíš na šedý pozadí obdélník šedá-bílá, bude to celý bílý. Protože bílá+šedá = bílá a šedá+šedá = bílá.

Komentář #196 u článku Dynamické rovnice - GM8 příklad - Trvalý odkaz

Samozřejmě to platí jen pro poměr 1:1, pro ty ostatní je výhodnější to odečítací s +=

Komentář #195 u článku Dynamické rovnice - GM8 příklad - Trvalý odkaz

samozřejmě, ale tamten zápis je nejjednodušší a nejmíň náročný na procík.

x += (mouse_x-x)/2

->

x = x+(mouse_x-x)/2

->

x = x+mouse_x/2-x/2

->

x = mouse_x/2+x/2

->

x = (mouse_x+x)/2

Komentář #158 u článku Dynamické rovnice - GM8 příklad - Trvalý odkaz

Prostě vyhlazený pohyb.V každý hře se najde místo, kde by se to hodilo.

Komentář #156 u článku Dynamické rovnice - GM8 příklad - Trvalý odkaz

Stačí jen udělat obyčejnej objekt a ty 2 řádky mu dát do stepu ;) Jinak nemusim říkat, že míst omouse_x a mouse_y můžete mít vlastní "kotvy". Např v SW se všechny kotvy počítaj pomocí analitické geometrie, tyhle 2 řádky (u SW 3, mám tam i z) pak ošéfujou plynulý pohyb ke kotvě,

Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010