Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Uživatelský profil

Menu

D-Sheep
profilová fotka

3 článků, 3 komentářů

Flegmatik, budoucí programátor (snad), GML > D&D, nikdy nedokončím co začnu, Low fidelity graphics ftw. To je zatím všechno..

Články uživatele

Práce s binárními soubory
Zeď s více texturami (Tiles, GML)
Kreslení trajektorie (GML)

Poslední komentáře

Komentář #594 u článku Eventy (události) - Trvalý odkaz

U události Draw bych chtěl upozornit na to, že v každé instanci se vykoná tolikrát za sebou, kolik je v místnosti viditelných viewů! Pokud budu přičítat při stisknutí myši k nějaké proměnné +1 v události Draw a budu mít dejme tomu 3 viewy, přičte se za jeden cyklus událostí (step) do proměnné +3. Mě to dost trápilo a doufám, že tenhle malý komentář někomu pomůže.

Komentář #571 u článku Kreslení trajektorie (GML) - Trvalý odkaz

Ano, samozřejmě že můžu použít další proměnnou, která by zaznamenávala jak dlouho se objekt pohybuje a array by se tak zkrátil na minimum, ale účinnější by to bylo spíše kdybychom chtěli vykreslovat trajektorii za delší dobu než je 10 vteřin. Ale co by opravdu pomohlo: místo Step eventu použít alarm, takhle má trajektorie 100% rozlišení, to znamená že se zaznamenává pokaždé, když se objekt pohne. Pomocí alarmu by bylo možné zapisovat pozici jen párkrát za vteřinu, čímž by se znatelně zvýšila rychlost hry.

Komentář #551 u článku Zeď s více texturami (Tiles, GML) - Trvalý odkaz

Hotovo :3

Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010