Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Vyhledávání

Menu



Expy a Levely

Napsal: Kešu
Přidáno: 21.01. 2012
Chtěli byste do své hry systém expů a levelů? Poté využijte můj návod!
Kategorie: Postup

Particles, T4, částice

Napsal: amateur
Přidáno: 16.02. 2011
Že by konečně?
Kategorie: Teorie

Replay 1.díl-zapsání a zopakování

Napsal: Kešu
Přidáno: 27.01. 2011
Jak udělat záznam hraní - tzv.replay? Neuvěřitelně snadno! Sledujte seriál, začneme základním zapsáním a zopakováním cesty.V prvním díle budeme se naučíme zapsat a zopakovat cestu hráče.
Kategorie: Postup

Photoshop - PixelArt

Napsal: bedikk
Přidáno: 05.08. 2010
Na tomto portálu je spousta grafiků zabývající se převážně PixelArt grafikou. To pro většinu znamená nástroje jako je Malování (MS Paint), Editor obrázků v GM a podobně. Proč nevyužít výhod co nabízí Photoshop? Pojďme si je nyní představit. Předem upozorňuji, že v tomto článku se nebudu zabývat přesně nástrojům a funkcím Photoshopu dopodrobna, pouze představím, jak je využít na PixelArt. Upozorňuji, že článek je převeden z prvního VCH.
Kategorie: Grafika

Photoshop - vektor

Napsal: bedikk
Přidáno: 05.08. 2010
Líbí se vám grafika z projektu Kingdom Defender? Můžete si udělat takovou bez nějakých velikých zkušeností s grafickými editory. Pojďme si ukázat, jak se dá vytvořit takový robot, třeba do nějaké hry. Upozorňuji, že článek je převeden z prvního VCH.
Kategorie: Grafika

Photoshop - animace

Napsal: bedikk
Přidáno: 05.08. 2010
Víte jak udělat animaci v Photoshopu? Je to velmi jednoduché a intuitivní! Pojďme si ukázat, jak jednoduše rozhýbat obrázek do hry. Upozorňuji, že článek je převeden z prvního VCH.
Kategorie: Grafika

First Person Shooter - 4. část

Napsal: Satik64
Přidáno: 29.07. 2010
Poslední díl tutoriálu Marka Overmarse. V tomto díle přidáme dveře, řekneme si, jak zlepšit podlahu a strop, a ukážeme si jak zvýšit herní výkon.
Kategorie: Postup

First Person Shooter - 3. část

Napsal: Satik64
Přidáno: 25.07. 2010
Další pokračování seriálu o tvorbě FPS pomocí GM3D (z tutoriálu Marka Overmarse). Tentokrát přidáme naší hře střelbu a nepřátele.
Kategorie: Postup

First Person Shooter - 2. část

Napsal: Satik64
Přidáno: 24.07. 2010
V druhé části seriálu založeném na tutoriálu Marka Overmarse pro tvorbu střílečky v GM3D přidáme do naší hry mlhu, objekty a ukážeme si jak zlepšit hratelnost.
Kategorie: Postup

First Person Shooter - 1. část

Napsal: Satik64
Přidáno: 24.07. 2010
První díl seriálu z tutoriálu Marka Overmarse o tvorbě jednoduché first person střílečky pomocí GM3D
Kategorie: Postup

Nalezeno 10 výsledků.

Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010