Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Vyhledávání

Menu



Jazyk pomocí textového souboru

Napsal: Kešu
Přidáno: 03.08. 2013
Chcete znát nejsnadnější a nejrychlejší způsob, jak mít ve hře podporu více jazyků? Pak je tento článek pro vás!
Kategorie: Postup

GML - Tipy a triky

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 01.02. 2012
Také v GML je spousta zajímavých vychytávek a zkratek. Člověk se s tím může setkat, tak by bylo dobré si je prohlédnout :)
Kategorie: Encyklopedie

Zeď s více texturami (Tiles, GML)

Napsal: D-Sheep
Přidáno: 11.09. 2011
Chcete z objektů vytvořit zeď, která by používala jinou texturu k kloubech a spojeních? Zde je návod na optimalizaci vašich kódů a obrázků
Kategorie: Postup

Kreslení trajektorie (GML)

Napsal: D-Sheep
Přidáno: 21.08. 2011
Jak vykreslit trajektorii pohybujícího se objektu ?
Kategorie: Postup

Vlastní funkce

Napsal: Kešu
Přidáno: 16.08. 2011
Chcete si usnadnit práci v GML? Použijte vlastní funkce!
Kategorie: Postup

Otočné menu

Napsal: MEN-Y
Přidáno: 12.08. 2010
Jednoduché otáčecí menu. Ovládá se šipkami i myší, napsáno v GML, včetně komentářů
Kategorie: Editovatelná hra

GML - Instances

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 19.07. 2010
Tentokrát si přestavíme funkce, které mají na starosti práci s instancemi (instance_...)
Kategorie: Encyklopedie

GML - Images

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 17.07. 2010
Nastíním vám práci s obrázky, tedy představím vám funkce, respektive proměnné "image_..."
Kategorie: Encyklopedie

Nalezeno 8 výsledků.

Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010