Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Článek

Menu

CALM TIME
Napsal: Druid
Přidáno: 07.04. 2014

Žiji v malé chalupě izolované od města. Na tomto místě je ticho něco jako zákon. Dost možná by se to zde dalo nazvat vězením. Ano, vězením ze kterého není úniku. Jedinou společnost mi zde dělá cvrlikání vrabců a dech větru. Já… Opravdu miluji ten zvuk větru…

Už název hry a fakt, že byla stvořena pro Party Jam na gamejoltu, napovídá tomu, že se bude jednat o klidný příběh točící se kolem pořádání párty na klidném místě daleko od civilizace.
Tedy, alespoň jsem si to myslel než jsem hru zapnul. Mohlo mi to dojít dřív. Hru mají totiž na svÄ›domí dva nejvÄ›tší mistÅ™i game maker horroru. Pan Ivan Zanotti (imscared, nothing else), studio RevoLab (7 days) a BelliniVirgil, který se staral o 3d modely. Když už se v tomhle typu hry nÄ›co zvrtne, vÄ›tÅ¡inou to bývá vinou indiánského pohÅ™ebiÅ¡tÄ›, mrtvé entity, tajemné bytosti nebo magora. V tomto případÄ› jde o poslední možnost. Teď si určitÄ› říkáte: „Faaaajn, další lekačka-bÄ›hačka! Budu bÄ›hat po lese s provizorní zbraní a utíkat pÅ™ed nÄ›jakým magorem.. Jak originální!“.   Ve skutečnosti to ovÅ¡em originální je protože… Ten magor, jste VY!  
  A právÄ› v tomto momentÄ› začíná to, co by ostatní nazvali zvrácenost nebo jatka. Já si dovolím nazvat to královskou zábavou. K dispozici máte dvÄ› patra domu a obří zahradu. Bloudíte nocí, a hledáte skrýš tÄ›ch, co si myslí že utečou. VÅ¡ichni ale dobÅ™e víme že dříve nebo pozdÄ›ji je najdete a váš nůž vykoná svou povinnost.  
  Ti z vás co si myslí že na vaÅ¡e hosty bude stačit jedna rána, jsou vedle. Bude potÅ™eba každého zvlášť uÅ¡tvat. Budou se snažit utéct a zachránit si krk skrčeni v rohu místnosti doufajíc, že právÄ› tam se nepodíváte.  
  Ani se nenadÄ›jete a hra pomalinku začne probouzet vaÅ¡e temné já. Budete pÅ™ilepeni k monitoru a mnoho z vás bude pomalu otáčet myší Å¡eptajíc: „Tak kam jsi se mi schoval?“.   Ve hÅ™e je ovÅ¡em moment, který si svou kontroverzností nezadá s tÄ›mi nejbrutálnÄ›jšími herními kousky. Jeden z hostů totiž pÅ™ivedl na párty dítÄ›, a autor byl dost zvrácený na to, aby i jeho pÅ™idal na seznam.   Já osobnÄ› jsem milovník brutálního násilí ve hrách. Uříznout hlavu, zapálit gaybar nebo usmlátit policistu jeho vlastním robertkem. Nic z toho mi není cizí. Jednu hranici jsem ovÅ¡em nikdy nepÅ™ekročil. A tou je zabíjení dÄ›tí. Tato hra, to ovÅ¡em vyžaduje.
Zkrátka, dostanete se do kůže toho nejvÄ›tšího magora v historii game makeru. OvÅ¡em ani vaÅ¡e zvrácená mysl nebude uÅ¡etÅ™ena utrpení. Celou hru vás bude pronásledovat přízrak dívky v bílých Å¡atech. A ta je velice podobná té, co máte uklizenou ve sklepÄ›.   Pokud se nebojíte bát, hru si stáhnÄ›te na GAMEJOLTU. I pÅ™es svou kontroverznost jde o hru, která prostÄ› stojí za to!
Klíčová slova: calm time, 3d, recenze
 

Komentáře:

Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010