Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Článek

Menu

Se Satikem64 (nejen) o Comonosalu
Napsal: Druid
Přidáno: 26.06. 2011

První (snad) z řady rozhovorů je se satikem64. Ten právě dělá velice zajímavém projektu s názvem Comonosal.

(Já) Nebudu tě dlouho zdržovat :) Tak rovnou postnu první otázku. Tuhle budu asi pokládat naprosto všem vývojářům se kterejma kdy budu dělat tyhle intervijůvka. Otázka zní : Jakej byl tvůj historicky první herní projekt? Pamatuješ si ještě na něj?

(Satik64)První projekt bylo bludiště podle návodu v Počítači pro Každého. Druhý díl návodu jsem neměl, tak jsem další objekty a vylepšení zkoušel tvořit sám. Kvalita byla hrozná, když se objevila chyba, kterou jsem neuměl opravit, označil jsem to jako vlastnost hry

 

Než přejdeme k hlavnímu tématu rozhovoru mám ještě jednu "Sociální" Otázku. Co tě na tvorbě her baví nejvíc?

Nad tím jsem nikdy nepřemýšlel, asi to tvoření herního světa mě baví nejvíc. A celkově ta možnost připravit pro hráče zábavné úkoly, ale to je vlastně asi ten herní svět.

 

Tak, teď už ale k tvému nejnovějšímu projektu, Comonosalu. Pokud se nemýlím tak Comonosal je pokračování tvého soutěžního projektu Area 64. Počítal jsi s pokračováním příběhu už při tvorbě šedesát čtyřky nebo to přišlo později?

Nemýlíš, pokračování to je. Celý ten nápad s Area64 byl hrozně rychlý, o příběhu jsem vůbec nepřemýšlel, mělo jít jenom o takovou jednoduchou střílečku o přežití. Nápad na pokračování jsem dostal až dýl po vydání, přemluvil mě k tomu Hadi.k, který na projektu tehdy ještě spolupracoval. Asi mě ty stroje začali chybět, a tak jsem se rozhodl pro to pokračování :D

 

Já osobně jsem za pokračování vážně rád. Líbí se mi samotná myšlenka invaze "ve velkym stylu" . Někde na fóru jsem čet že jedna z tvejch inspirací je hra crysis. Co je na tom pravdy?

Tak inspiraci z mimozemských strojů v Crysis zapřít nejde :D Ale hru jsem chtěl udělat už jinak. Chtěl jsem hru udělat víc akční, aby měl hráč pocit, že je uprostřed toho všeho a že se všude kolem něco děje. Taky se snažím do hry dát trochu vtipu, abych děj trochu oživil. O ten se asi nejvíc stará postava šíleného profesora GreenMana. Co mě trochu mrzí je Crysis 2. Začátek Comonosalu měl být původně v New Yorku, dřív než to bylo oznámeno u Crysis 2. Chtěl jsem začátek invaze začít ve velkém městě, kde dopady jdou vidět nejvíc. Crytek nejspíš taky, ale co nadělám. Navíc v druhém Crysis změnili barvu ufonských strojů na červené, tím to úplně zničili :D Ale aspoň přiběh se od Crysis bude hodně lišit.

 

Kdo všechno na hře vlastně dělá? Máš tým nebo jsi na to sám?

Pomáhá mě tým s testováním, grafikou a nápady.

 

Ták, a poslední otázka na kterou se jako fanoušek mimozemských civilizací prostě musím zeptat. Odkud vlastně ti mimozemšťané přiletěli? Ptám se hlavně kvůli roce 2012, člověk nikdy neví odkud by se co mohlo přiřítit.

Roku 2012 není důvod se bát. Invaze v Comonosal začne až o 4 roky později :D Pocházejí ze vzdálené planety Comonosal. Překonali velkou dálku, aby se dostali k Zemi. To svědčí o něčem důležitém na naší planetě. Víc ale říct nemůžu, prozradil bych, o co ve hře jde

Díky za rozhovor! Satik byl navíc tak hodnej že nám do magazínu dokonce poslal exklusivní trailer na comonosal. Podle mýho názoru je hrozně epickej. Užijte si ho i vy! Trailer najdete ZDE
Ostatní díly seriálu:
Klíčová slova: rozhovor, comonosal, satik
 

Komentáře:

Napsal: Avarel
Přidáno: 09.07. 2011

V rozhovoru samozřejmě, hlavně ta Druidova.

Trvalý odkaz

Napsal: Satik64
Přidáno: 07.07. 2011

Myslíš ve hře nebo rozhovoru?

Trvalý odkaz

Napsal: Avarel
Přidáno: 06.07. 2011

Docela mi tam vadí ta nespisovnost, zapracujte na tom.

Trvalý odkaz

Napsal: Satik64
Přidáno: 28.06. 2011

Trochu jsem se bál reakce FS na tuto větu :D Je to bráno jako takový vtip, že se nebereme úplně vážně. Když by to ale vadilo, můžu to změnit. Jinak dík za zmínku na fb indiana :)

Trvalý odkaz

Napsal: Fiola
Přidáno: 28.06. 2011

Trochu mě dusí fakt, že jste studio vývojářů pracující z donucení :D ...

Trvalý odkaz

Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010