Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Článek

Menu

Cinema 4D - Modelujeme stůl
Napsal: Last
Přidáno: 19.07. 2010

V první lekci si ukážeme jak vymodelovat stůl.

Tímto bych vás chtěl uvítat v sérii tutoriálů, pomocí nichž vás postupně provedu do nitra programu a naučím vás některé zajímavé věci trošku netradičním způsobem.

1. Přidáme si do scény klasickou krychli

2. Zmenšíme si její Y velikost (výšku) např. na 10m. Nastavíme segmentaci X=10 Y=1 Z=10

3. Převedeme si model na poly, čímž povolíme editaci jednotlivých poly (tento krok je později nevratný)

4. Posuneme si kameru pod model

5. Přepneme na výběr ploch

6. Zvolíme si nástroj Přímý výběr

7. Zmáčkneme shift a označíme si následující poly. Pokud jste se nestrefili, můžete je umazat držením klávesy Alt

8. Vybereme si úpravu Vytažení

9. Aplikujeme ji

10. Posuneme si kameru tak, aby byla vidět horní část

11. Uchopíme osu Y a popotáhneme jí směrem dolu

12. Přidáme si HyperNURBS

13. Přetáhneme model pod HyperNURBS

14. Přidáme si předem nastavený materiál

15. Přiřadíme ho k modelu

16. Přidáme oblohu

17. Otevřeme si Nastavení renderingu

18. Přepneme na Výstup a nastavíme danou velikost

19. Zmáčkneme klávesy Shift + R a uložíme


Ostatní díly seriálu:
[19.07. 2010] - Cinema 4D - Videotutoriál - BP
[19.07. 2010] - Cinema 4D - Videotutoriál - Gravit
[19.07. 2010] - Cinema 4D - Rendering s Alfou
[19.07. 2010] - Cinema 4D - Videotutoriál - Cloth
Klíčová slova: Cinema 4D grafika 3D
 

Komentáře:

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 24.09. 2010

Ultiemate 3D je DLL do Game Makeru, to nemá nic společného s Cinema 4D..

Trvalý odkaz

Napsal: Pan X
Přidáno: 24.09. 2010

kde mam stahnout 3d ultimate

Trvalý odkaz

Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010