Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Postup

Menu



Pohyb v osmich smeroch

Napsal: Joseph710
13.09. 2010
Ahoj.. chcel by som sem pridat taky kodik na 8 smerov a zastavenie pre nejake rpg nebo take neco.
 

U3D Díl 1

Napsal: Druid
07.08. 2010
Tak, tenhle díl už maj určitě všichni zmáknutej, ale nerad bych sem dával rovnou druhej, takže pěkně popořadě.
 

Dynamické rovnice - GM8 příklad

Napsal: Seeker
30.07. 2010
Skriptovaný pohyb nevypadá moc dobře, je trhaný atd. Dynamika ve hrách vypadá skvěle a je jednoduchá na vytvoření. Využívá jednoduchých programových znázornění diferenciálních rovnic. Výsledkem je plynulý soběstačný pohyb, který je snadno ovladatelný pouze nastavováním cílového bodu (v příkladu je to kurzor).
 

Top down 3D - 3. část

Napsal: NicharCZ
29.07. 2010
Třetí díl v pořadí vám přinese jednoduchý model domu, hradby, otvírající se brána, věž a řecká akademie.¨Tentokrát to nebudu tolik popisovat, pouze vám řeknu jaké textury jakých velikostí, hodím vám sem kódy. Osamostatněte se! Modely si už můžete vytvářet sami!
 

First Person Shooter - 4. část

Napsal: Satik64
29.07. 2010
Poslední díl tutoriálu Marka Overmarse. V tomto díle přidáme dveře, řekneme si, jak zlepšit podlahu a strop, a ukážeme si jak zvýšit herní výkon.
 
1 2 3 4 5 6 7 8 
Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010