Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Hlavní strana

Menu

For statement

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 04.02. 2011
Je tu několik příkladů na jeho použití, ale mnozí z Vás je bohužel nechápou, což mě mrzí. pokusím se Vám jej vysvětlit..
Kategorie: Postup

Replay 1.díl-zapsání a zopakování

Napsal: Kešu
Přidáno: 27.01. 2011
Jak udělat záznam hraní - tzv.replay? Neuvěřitelně snadno! Sledujte seriál, začneme základním zapsáním a zopakováním cesty.V prvním díle budeme se naučíme zapsat a zopakovat cestu hráče.
Kategorie: Postup

Stopky, časovač

Napsal: sHa-Man
Přidáno: 11.01. 2011
Plne funkčné hodiny - stopky, časovač, reálny čas, pauza
Kategorie: Editovatelná hra

Druhy proměnných

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 22.12. 2010
Takže, co je proměnná jistě každý ví. Je jich více druhů, a každá má své specifické vlastnosti a je vhodná k něčemu jinému. Já vám je tu představím..
Kategorie: Encyklopedie

Optimalizace GM 3D her

Napsal: Senzi
Přidáno: 20.12. 2010
Návod, jak optimalizovat 3D hry vytvořené v Game Makeru pomocí D3D funkcí
Kategorie: Postup
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Poslední komentáře

mattyher napsal k Otočné menu:
Milý men-y,prosimtě vždyť tam nejde dát room!

prosím oprav tuhle chybu díky

Trvalý odkaz

dj_porod napsal k Matematika ve hrách: Sinus:
I po letech, díky to za záchranu - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k Eventy (události):
Díky za upÅ™esnÄ›ní! :) - Trvalý odkaz

D-Sheep napsal k Eventy (události):
U události Draw bych chtÄ›l upozornit na to, že v každé instanci se vykoná tolikrát za sebou, kolik je v místnosti viditelných viewů! Pokud budu pÅ™ičítat pÅ™i stisknutí myÅ¡i k nÄ›jaké promÄ›nné +1 v události Draw a budu mít dejme tomu 3 viewy, pÅ™ičte se za jeden cyklus událostí (step) do promÄ›nné +3. MÄ› to dost trápilo a doufám, že tenhle malý komentář nÄ›komu pomůže. - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k GML - Tipy a triky:
Je fakt, že si neuvÄ›domuji, které Å™eÅ¡ení je rychlejší. Já osobnÄ› to používám pokud je to jediný příkaz. Na druhou stranu, když mám více příkazů a více podmínek, ak jedu klasicky s "if". Komentáře typu "prasácký" nebo "odstaÅ¡ující" prosím vynechte ;) Odstraňovat to rozhodnÄ› nehodlám, z prostého důvodu. Začátečník to uvidí a ví prd, co to dÄ›lá. Na vaÅ¡e žádosti pÅ™idám doplňující info. - Trvalý odkaz

Jak začít
Stáhněte program GameMaker pro snadnou tvorbu PC her.
1. Stáhnout
Zjistěte, jak se správně podělit s ostatními o Vaše vědomosti.
2. Pravidla
Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010