Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Hlavní strana

Menu

Week Game Challenge

Napsal: Druid
Přidáno: 19.06. 2011
Vítám vás na po delší době další “soutěží” v tvorbě her. Tahle bude ale malinko jiná. Ti co umí alespoň trošku anglicky možní již tuší o co asi půjde a ti ostatní... Ať čtou dál.
Kategorie: Událost

draw_sprite_motion_blur - UPDATE

Napsal: Kešu
Přidáno: 03.05. 2011
Chcete aby vzhled pohybujících objektů vypadal lépe a vcelku reálně? Přečtěte si tento článek.
Kategorie: Postup

Surfaces

Napsal: DDL Blue
Přidáno: 18.02. 2011
Surfacy, neboli česky povrchy jsou velice mocným nástrojem a překvapuje mě, jak často od lidí slýchávám, že se surfacema naumí. Přitom to opravdu není nic těžkého (i když pro úplné začátečníky to také není) a dá se tím dosáhnout poměrně dost působyvých kousků.
Kategorie: Encyklopedie

Particles, T4, částice

Napsal: amateur
Přidáno: 16.02. 2011
Že by konečně?
Kategorie: Teorie

Jednoduché kreslící efekty

Napsal: DDL Blue
Přidáno: 10.02. 2011
Když člověk neumí příliš dobře kreslit, musí si pomoci jinak. Když je to opravdu zlé, vznikají i takové extrémy, jako hra bez jediného obrázku (Která stejně může vypadat graficky hezky). Do toho se pouštět (alespoň zatím) nebudeme, ale určitě je hezké si hru vylepšit nějakým tím efektem. Některé základní vám můžu ukázat.
Kategorie: Postup
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Poslední komentáře

mattyher napsal k Otočné menu:
Milý men-y,prosimtě vždyť tam nejde dát room!

prosím oprav tuhle chybu díky

Trvalý odkaz

dj_porod napsal k Matematika ve hrách: Sinus:
I po letech, díky to za záchranu - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k Eventy (události):
Díky za upÅ™esnÄ›ní! :) - Trvalý odkaz

D-Sheep napsal k Eventy (události):
U události Draw bych chtÄ›l upozornit na to, že v každé instanci se vykoná tolikrát za sebou, kolik je v místnosti viditelných viewů! Pokud budu pÅ™ičítat pÅ™i stisknutí myÅ¡i k nÄ›jaké promÄ›nné +1 v události Draw a budu mít dejme tomu 3 viewy, pÅ™ičte se za jeden cyklus událostí (step) do promÄ›nné +3. MÄ› to dost trápilo a doufám, že tenhle malý komentář nÄ›komu pomůže. - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k GML - Tipy a triky:
Je fakt, že si neuvÄ›domuji, které Å™eÅ¡ení je rychlejší. Já osobnÄ› to používám pokud je to jediný příkaz. Na druhou stranu, když mám více příkazů a více podmínek, ak jedu klasicky s "if". Komentáře typu "prasácký" nebo "odstaÅ¡ující" prosím vynechte ;) Odstraňovat to rozhodnÄ› nehodlám, z prostého důvodu. Začátečník to uvidí a ví prd, co to dÄ›lá. Na vaÅ¡e žádosti pÅ™idám doplňující info. - Trvalý odkaz

Jak začít
Stáhněte program GameMaker pro snadnou tvorbu PC her.
1. Stáhnout
Zjistěte, jak se správně podělit s ostatními o Vaše vědomosti.
2. Pravidla
Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010