Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Hlavní strana

Menu

Expy a Levely

Napsal: Kešu
Přidáno: 21.01. 2012
Chtěli byste do své hry systém expů a levelů? Poté využijte můj návod!
Kategorie: Postup

Matematika ve hrách: Sinus

Napsal: Zikker
Přidáno: 16.12. 2011
Létající raketka může být složitější, než se zdá. Ale stačí použít hlavu společně s matematikou a máme po starostech. To všechno lehce zvládnete s tímto článkem!
Kategorie: Teorie

Zeď s více texturami (Tiles, GML)

Napsal: D-Sheep
Přidáno: 11.09. 2011
Chcete z objektů vytvořit zeď, která by používala jinou texturu k kloubech a spojeních? Zde je návod na optimalizaci vašich kódů a obrázků
Kategorie: Postup

WGC 4 Výsledky!

Napsal: Druid
Přidáno: 29.08. 2011
Po čtrnácti dnech je to tady! Výsledky revolučního kola WGC jsou zde!
Kategorie: Událost

Kreslení trajektorie (GML)

Napsal: D-Sheep
Přidáno: 21.08. 2011
Jak vykreslit trajektorii pohybujícího se objektu ?
Kategorie: Postup
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Poslední komentáře

mattyher napsal k Otočné menu:
Milý men-y,prosimtě vždyť tam nejde dát room!

prosím oprav tuhle chybu díky

Trvalý odkaz

dj_porod napsal k Matematika ve hrách: Sinus:
I po letech, díky to za záchranu - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k Eventy (události):
Díky za upÅ™esnÄ›ní! :) - Trvalý odkaz

D-Sheep napsal k Eventy (události):
U události Draw bych chtÄ›l upozornit na to, že v každé instanci se vykoná tolikrát za sebou, kolik je v místnosti viditelných viewů! Pokud budu pÅ™ičítat pÅ™i stisknutí myÅ¡i k nÄ›jaké promÄ›nné +1 v události Draw a budu mít dejme tomu 3 viewy, pÅ™ičte se za jeden cyklus událostí (step) do promÄ›nné +3. MÄ› to dost trápilo a doufám, že tenhle malý komentář nÄ›komu pomůže. - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k GML - Tipy a triky:
Je fakt, že si neuvÄ›domuji, které Å™eÅ¡ení je rychlejší. Já osobnÄ› to používám pokud je to jediný příkaz. Na druhou stranu, když mám více příkazů a více podmínek, ak jedu klasicky s "if". Komentáře typu "prasácký" nebo "odstaÅ¡ující" prosím vynechte ;) Odstraňovat to rozhodnÄ› nehodlám, z prostého důvodu. Začátečník to uvidí a ví prd, co to dÄ›lá. Na vaÅ¡e žádosti pÅ™idám doplňující info. - Trvalý odkaz

Jak začít
Stáhněte program GameMaker pro snadnou tvorbu PC her.
1. Stáhnout
Zjistěte, jak se správně podělit s ostatními o Vaše vědomosti.
2. Pravidla
Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010