Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Hlavní strana

Menu

Začíname programovať hry v GM

Napsal: Rion
Přidáno: 16.07. 2010
Ahoj, ak začínate programovať hry a zvolili ste si game maker tak tento tutoriál vám pomôže sa zdokonaliť a vytvoriť pár vaších prvých hier.
Kategorie: Encyklopedie

Začíname programovať hry v GM 2. časť

Napsal: Rion
Přidáno: 16.07. 2010
Ahoj znova, Tak ako som sľúbil dnes si povieme niečo o alarmoch, cykloch do a ešte o iných druhoch kontrolovania vecí, premenných atď.
Kategorie: Encyklopedie

Operátory, matematické funkce a syntax

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 16.07. 2010
Zdravím, zajímá vás jak pracovat v GM s operátory, jaké tam naleznete? Chcete poznat syntax "if" a "Switch"? Chcete si přiblížit základní matematické funkce? Právě proto jsem se rozhodl udělat, respektive okopírovat svůj článek z VCH fóra a uveřejnit jej sem.
Kategorie: Encyklopedie

Alarmy

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 16.07. 2010
Tady vám přiblížím práci s "Alarmy" a vysvětlím, k čemu jsou dobré.
Kategorie: Postup

Draw actions

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 16.07. 2010
Tady vám představím "Draw" funkce, které slouží k vykreslování. V článku naleznete také práci s alphou (průhledností), blendem a barvami.
Kategorie: Encyklopedie
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Poslední komentáře

mattyher napsal k Otočné menu:
Milý men-y,prosimtě vždyť tam nejde dát room!

prosím oprav tuhle chybu díky

Trvalý odkaz

dj_porod napsal k Matematika ve hrách: Sinus:
I po letech, díky to za záchranu - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k Eventy (události):
Díky za upÅ™esnÄ›ní! :) - Trvalý odkaz

D-Sheep napsal k Eventy (události):
U události Draw bych chtÄ›l upozornit na to, že v každé instanci se vykoná tolikrát za sebou, kolik je v místnosti viditelných viewů! Pokud budu pÅ™ičítat pÅ™i stisknutí myÅ¡i k nÄ›jaké promÄ›nné +1 v události Draw a budu mít dejme tomu 3 viewy, pÅ™ičte se za jeden cyklus událostí (step) do promÄ›nné +3. MÄ› to dost trápilo a doufám, že tenhle malý komentář nÄ›komu pomůže. - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k GML - Tipy a triky:
Je fakt, že si neuvÄ›domuji, které Å™eÅ¡ení je rychlejší. Já osobnÄ› to používám pokud je to jediný příkaz. Na druhou stranu, když mám více příkazů a více podmínek, ak jedu klasicky s "if". Komentáře typu "prasácký" nebo "odstaÅ¡ující" prosím vynechte ;) Odstraňovat to rozhodnÄ› nehodlám, z prostého důvodu. Začátečník to uvidí a ví prd, co to dÄ›lá. Na vaÅ¡e žádosti pÅ™idám doplňující info. - Trvalý odkaz

Jak začít
Stáhněte program GameMaker pro snadnou tvorbu PC her.
1. Stáhnout
Zjistěte, jak se správně podělit s ostatními o Vaše vědomosti.
2. Pravidla
Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010