Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Hlavní strana

Menu

First Person Shooter - 2. část

Napsal: Satik64
Přidáno: 24.07. 2010
V druhé části seriálu založeném na tutoriálu Marka Overmarse pro tvorbu střílečky v GM3D přidáme do naší hry mlhu, objekty a ukážeme si jak zlepšit hratelnost.
Kategorie: Postup

Fonts

Napsal: Quadman
Přidáno: 23.07. 2010
Ako je to s písmom do hry?
Kategorie: Encyklopedie

Time Lines

Napsal: Quadman
Přidáno: 23.07. 2010
Časová priamka? Nechápem, čo to vlastne je?
Kategorie: Encyklopedie

Collision triangle

Napsal: sutr90
Přidáno: 22.07. 2010
Potřebovali jste někdy kotrolovat kolize u trojúhelníků? GM nabízí pouze elipsu/kruh a čtverec. S mým řešením dosáhnete vynikajících výsledků i u trojúhelníků.
Kategorie: Postup

Otáčení mince přes kód

Napsal: Kešu
Přidáno: 22.07. 2010
V tomto tutoriále si vysvětlíme, jak si udělat otáčející se minci a nezatěžovat přitom GM animací.
Kategorie: Postup
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Poslední komentáře

mattyher napsal k Otočné menu:
Milý men-y,prosimtě vždyť tam nejde dát room!

prosím oprav tuhle chybu díky

Trvalý odkaz

dj_porod napsal k Matematika ve hrách: Sinus:
I po letech, díky to za záchranu - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k Eventy (události):
Díky za upÅ™esnÄ›ní! :) - Trvalý odkaz

D-Sheep napsal k Eventy (události):
U události Draw bych chtÄ›l upozornit na to, že v každé instanci se vykoná tolikrát za sebou, kolik je v místnosti viditelných viewů! Pokud budu pÅ™ičítat pÅ™i stisknutí myÅ¡i k nÄ›jaké promÄ›nné +1 v události Draw a budu mít dejme tomu 3 viewy, pÅ™ičte se za jeden cyklus událostí (step) do promÄ›nné +3. MÄ› to dost trápilo a doufám, že tenhle malý komentář nÄ›komu pomůže. - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k GML - Tipy a triky:
Je fakt, že si neuvÄ›domuji, které Å™eÅ¡ení je rychlejší. Já osobnÄ› to používám pokud je to jediný příkaz. Na druhou stranu, když mám více příkazů a více podmínek, ak jedu klasicky s "if". Komentáře typu "prasácký" nebo "odstaÅ¡ující" prosím vynechte ;) Odstraňovat to rozhodnÄ› nehodlám, z prostého důvodu. Začátečník to uvidí a ví prd, co to dÄ›lá. Na vaÅ¡e žádosti pÅ™idám doplňující info. - Trvalý odkaz

Jak začít
Stáhněte program GameMaker pro snadnou tvorbu PC her.
1. Stáhnout
Zjistěte, jak se správně podělit s ostatními o Vaše vědomosti.
2. Pravidla
Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010