Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Hlavní strana

Menu

Top down 3D - 2. část

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 25.07. 2010
Je tady pokračování "Top down 3D", tentokrát se zaměříme na jednoduché modely stromů, ukážeme si, jak udělat nějaký ten keřík a plot... + Zdrojový soubor (GM8 Pro a GM6 Pro)
Kategorie: Postup

First Person Shooter - 3. část

Napsal: Satik64
Přidáno: 25.07. 2010
Další pokračování seriálu o tvorbě FPS pomocí GM3D (z tutoriálu Marka Overmarse). Tentokrát přidáme naší hře střelbu a nepřátele.
Kategorie: Postup

First Person Shooter - 1. část

Napsal: Satik64
Přidáno: 24.07. 2010
První díl seriálu z tutoriálu Marka Overmarse o tvorbě jednoduché first person střílečky pomocí GM3D
Kategorie: Postup

Instance a objekty, co to je?

Napsal: sutr90
Přidáno: 24.07. 2010
Jak jsem si všimnul tak spousta i pokročilejších vývojářů, pohybujících se ve sféře GM, stále nezná rozdíl mezi instancí a objektem. Jelikož se jedná o velice zásadní znalost, rozhodl jsem se sepsat tento návod. Předem bych chtěl podotknout, že ačkoliv se jedná o základy je nutná znalost programátorského minima tj. práce s GML a hlavně proměnné, ty jsou pro následující lekci stěžejní.
Kategorie: Teorie

Top down 3D - 1. část

Napsal: NicharCZ
Přidáno: 24.07. 2010
Zdravím vás. Jestli chcete, aby Vaše hra nabyla na zajímavosti přidáním třetího rozměru, tak jste tu správně. Předvedeme si GM 3D z ptačí perspektivy...
Kategorie: Postup
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Poslední komentáře

mattyher napsal k Otočné menu:
Milý men-y,prosimtě vždyť tam nejde dát room!

prosím oprav tuhle chybu díky

Trvalý odkaz

dj_porod napsal k Matematika ve hrách: Sinus:
I po letech, díky to za záchranu - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k Eventy (události):
Díky za upÅ™esnÄ›ní! :) - Trvalý odkaz

D-Sheep napsal k Eventy (události):
U události Draw bych chtÄ›l upozornit na to, že v každé instanci se vykoná tolikrát za sebou, kolik je v místnosti viditelných viewů! Pokud budu pÅ™ičítat pÅ™i stisknutí myÅ¡i k nÄ›jaké promÄ›nné +1 v události Draw a budu mít dejme tomu 3 viewy, pÅ™ičte se za jeden cyklus událostí (step) do promÄ›nné +3. MÄ› to dost trápilo a doufám, že tenhle malý komentář nÄ›komu pomůže. - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k GML - Tipy a triky:
Je fakt, že si neuvÄ›domuji, které Å™eÅ¡ení je rychlejší. Já osobnÄ› to používám pokud je to jediný příkaz. Na druhou stranu, když mám více příkazů a více podmínek, ak jedu klasicky s "if". Komentáře typu "prasácký" nebo "odstaÅ¡ující" prosím vynechte ;) Odstraňovat to rozhodnÄ› nehodlám, z prostého důvodu. Začátečník to uvidí a ví prd, co to dÄ›lá. Na vaÅ¡e žádosti pÅ™idám doplňující info. - Trvalý odkaz

Jak začít
Stáhněte program GameMaker pro snadnou tvorbu PC her.
1. Stáhnout
Zjistěte, jak se správně podělit s ostatními o Vaše vědomosti.
2. Pravidla
Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010