Pravidla Ucet
Nepřihlášen

Hlavní strana

Menu

Cinema 4D - Videotutoriál - Cloth

Napsal: Last
Přidáno: 05.08. 2010
A co takhle simulace látky?
Kategorie: Grafika

Photoshop - animace

Napsal: bedikk
Přidáno: 05.08. 2010
Víte jak udělat animaci v Photoshopu? Je to velmi jednoduché a intuitivní! Pojďme si ukázat, jak jednoduše rozhýbat obrázek do hry. Upozorňuji, že článek je převeden z prvního VCH.
Kategorie: Grafika

Photoshop - vektor

Napsal: bedikk
Přidáno: 05.08. 2010
Líbí se vám grafika z projektu Kingdom Defender? Můžete si udělat takovou bez nějakých velikých zkušeností s grafickými editory. Pojďme si ukázat, jak se dá vytvořit takový robot, třeba do nějaké hry. Upozorňuji, že článek je převeden z prvního VCH.
Kategorie: Grafika

Photoshop - PixelArt

Napsal: bedikk
Přidáno: 05.08. 2010
Na tomto portálu je spousta grafiků zabývající se převážně PixelArt grafikou. To pro většinu znamená nástroje jako je Malování (MS Paint), Editor obrázků v GM a podobně. Proč nevyužít výhod co nabízí Photoshop? Pojďme si je nyní představit. Předem upozorňuji, že v tomto článku se nebudu zabývat přesně nástrojům a funkcím Photoshopu dopodrobna, pouze představím, jak je využít na PixelArt. Upozorňuji, že článek je převeden z prvního VCH.
Kategorie: Grafika

Photoshop - křivky

Napsal: bedikk
Přidáno: 05.08. 2010
Pero, to je nástroj, kterého se dost lidí bojí, přitom není těžké ho ovládnout. Pokud se s ním naučíte, jsem si jistý, že si ho zamilujete. Dá se použít na vytváření efektů, tvarů, ořezávání atd. Upozorňuji, že článek je převeden z prvního VCH.
Kategorie: Grafika
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Poslední komentáře

mattyher napsal k Otočné menu:
Milý men-y,prosimtě vždyť tam nejde dát room!

prosím oprav tuhle chybu díky

Trvalý odkaz

dj_porod napsal k Matematika ve hrách: Sinus:
I po letech, díky to za záchranu - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k Eventy (události):
Díky za upÅ™esnÄ›ní! :) - Trvalý odkaz

D-Sheep napsal k Eventy (události):
U události Draw bych chtÄ›l upozornit na to, že v každé instanci se vykoná tolikrát za sebou, kolik je v místnosti viditelných viewů! Pokud budu pÅ™ičítat pÅ™i stisknutí myÅ¡i k nÄ›jaké promÄ›nné +1 v události Draw a budu mít dejme tomu 3 viewy, pÅ™ičte se za jeden cyklus událostí (step) do promÄ›nné +3. MÄ› to dost trápilo a doufám, že tenhle malý komentář nÄ›komu pomůže. - Trvalý odkaz

NicharCZ napsal k GML - Tipy a triky:
Je fakt, že si neuvÄ›domuji, které Å™eÅ¡ení je rychlejší. Já osobnÄ› to používám pokud je to jediný příkaz. Na druhou stranu, když mám více příkazů a více podmínek, ak jedu klasicky s "if". Komentáře typu "prasácký" nebo "odstaÅ¡ující" prosím vynechte ;) Odstraňovat to rozhodnÄ› nehodlám, z prostého důvodu. Začátečník to uvidí a ví prd, co to dÄ›lá. Na vaÅ¡e žádosti pÅ™idám doplňující info. - Trvalý odkaz

Jak začít
Stáhněte program GameMaker pro snadnou tvorbu PC her.
1. Stáhnout
Zjistěte, jak se správně podělit s ostatními o Vaše vědomosti.
2. Pravidla
Velkej Chytrák
Copyright (c) 2001-2010